Video | Mijn favoriete juicer sapje!


Bedankt voor het kijken!

De video is wat aan de korte kant, maar ik kon het niet laten om mijn favoriete juicer recept te delen!

Voor één sapje gebruik ik:
- 1 perssinaasappel
- 1 appel
- 1 wortel


Voorheen was ik altijd een beetje twijfelachtig over een sapcentrifuge, omdat ik dacht dat het heel veel groenten en fruit zou kosten om een vol glas sap te krijgen. Maar na het zien van de documentaires Fat Sick & Nearly Dead 1 en 2 op Netflix leek het me de moeite waard om het eens te proberen. In deze documentaires laat Joe Cross zien hoe hij afvalt door een sapkuur te volgen en hierdoor ook minder medicatie hoeft te slikken.

Ik heb geen sapkuur gevolgd en mijn doel is ook niet om af te vallen, maar door een aantal sapjes per week te drinken krijg ik wél meer vitaminen binnen dan voorheen. Het sapje die ik in het filmpje gemaakt heb is erg simpel en kan makkelijk uitgebreid worden met bijvoorbeeld spinazie of andere groenten of fruit.

De sapcentrifuge die ik gebruik is de Princess juice extractor perfect performance, Type 203040  220-240V / 700W. Ik vind hem erg fijn werken en geeft meer sap opbrengst dan ik verwacht had! Het nadeel van een sapcentrifuge is dat het wat meer tijd kost om hem schoon te maken dan bijvoorbeeld een blender, maar het is goed te doen en duurt ongeveer 5 minuutjes. Ik ben nog steeds erg tevreden over deze sapcentrifuge!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety