De afgelopen maanden in foto's #1

Een aantal weken geleden zette ik regelmatig iets op mijn blog of youtube kanaal, maar doordat de afgelopen weken voornamelijk in het teken hebben gestaan van school had ik daar geen tijd meer voor. Ik heb tussendoor wel foto's gemaakt en het leek me leuk om te laten zien wat ik de laatste weken zoal gedaan heb.

Ik volg de opleiding Biologie en medisch laboratoriumonderzoek en had twee weken geleden tentamens, dus dat was even bikkelen. Gelukkig heb ik alles gehaald en ben ik sinds maandag begonnen op mijn afstudeerstage! Super spannend en ook wel moeilijk soms, maar ik heb er heel erg veel zin in :)

Afgelopen week was ik vrij en heb ik heerlijk van het weer genoten. Na mijn tentamen ging ik met mijn zus naar Dille&Kamille in Utrecht, om daar wat leuke dingetjes te kopen. Om verder lekker te ontspannen ben ik een aantal keer met mijn hond naar het strand geweest.

Ook was er laatst Kom in de kas, op die dag kun je bij verschillende kassen binnen een kijkje nemen. Daar hebben we hele mooie lelies gekocht, honing en plantjes voor in de moestuin.

Mijn favoriete kaars van het moment (Pure Denim van Riverdale) // Nieuwe manier om mijn nagellak op te ruimen // I love London

De afgelopen weken zijn redelijk rustig geweest en heb ik goed uit kunnen rusten voor mijn afstudeerstage. In totaal loop ik ongeveer 9 maanden stage, dus als het goed gaat ben ik aan het begin van 2016 afgestudeerd!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety