Zara Home


Na een paar keer op de site van Zara Home gekeken te hebben wilden mijn moeder, zus en ik wel eens een kijkje nemen in de winkel zelf, aangezien de verzendkosten redelijk hoog zijn (€19,99). Op internet kom je soms het adres de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam tegen, maar deze winkel bestaat niet meer. Nu zit er in Amsterdam alleen nog een Zara Home in de Van Baerlestraat.

De winkel was iets kleiner dan ik verwacht had, maar veel van de dingen die we in de webshop gezien hadden lagen gelukkig ook in de winkel.

Mijn moeder nam de glazen theelichthouder en de pot met glazen voet mee, beiden voor €11,95 per stuk. De reden dat we eigenlijk naar de winkel gingen was, omdat mijn zus heel graag het koraal wilde kopen voor €35,95. Ook nam ze deurknoppen mee om haar nachtkastjes van Ikea op te leuken, de deurknoppen kosten €9,95 per twee.

Ondanks dat de Zara Home redelijk prijzig is, hebben ze wel heel veel leuke dingen die je in andere winkels niet snel tegen komt. Ik denk dat ik er zeker nog eens langs ga om wat leuke dingetjes voor mijn kamer te kopen.

Onder de foto's heb ik alle artikelen uit de webshop gelinkt, wanneer je op de naam van het artikel klikt brengt de link je naar het artikel in de webshop.





2 reacties:

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety