Tip | OPI en Revlon bij Big Bazar en Action.


In de reclamefolder van de Big Bazar zag ik wel eens make-up voorbij komen, maar bestede er nooit heel veel aandacht aan. Totdat ik in de winkel liep en nagellak van OPI zag staan. Ik nam een rode nagellak mee om eens uit te proberen en ging later terug om nog twee kleurtjes mee te nemen.

De kleuren komen volgens mij uit oude collecties en zijn hierdoor een stuk goedkoper. Voor deze lakjes heb ik €5,- per stuk betaald. Een stuk goedkoper dan normaal dus! Op dit moment heb ik de kleuren 'All I want for christmas is OPI' , 'Pulled out a plum' en 'Get in the expresso lane'.

Ook bij de Action ligt er nagellak van bijvoorbeeld Rimmel en Revlon in de schappen. Ik nam laatst dan ook twee kleuren van Revlon mee voor €1,- per stuk : 'Indigo night' en 'Stilleto'.

Het is het dus zeker waard om eens een kijkje te nemen bij de make-up van deze winkels!




2 reacties:

  1. Heel cool zulke acties daar ! Ik scoorde laatst bij Big Bazar al mooie lakjes van Ciaté! Ik vind het rode OPI lakje super! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker de moeite waard om eens te kijken!

      Verwijderen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety