Scentchips



Telkens wanneer ik in het tuincentrum was kwam ik de Scentchips tegen en wilde ze graag uitproberen. Scentchips zijn wax vormpjes die een geur verspreiden wanneer ze smelten in een brander en zijn in verschillende tuincentra te koop. Er zijn verschillende maten kartonnen doosjes die je zelf kunt vullen met de geuren die je maar wilt. Op de foto hierboven is de maat XL te zien, waar ongeveer 36 Scentchips in kunnen. De XL maat kost €15,- en de kleinste is volgens mij €4,-.

Er zijn heel veel verschillende geuren waaruit je kun kiezen, van meer winterse geuren tot frisse lente geuren. Ik heb wel eens soort gelijke wax vormpjes geprobeerd, maar deze gaven een behoorlijke chemische geur af. De Scentchips ruiken gelukkig niet chemisch, maar geven wel een fijne sterke geur af.

De wax vormpjes heb ik in een theebox opgeruimd, zodat geuren die op elkaar lijken bij elkaar zitten. Ik vind de Scentchips erg fijn en kocht daarom ook het XL formaat na eerst het kleinste formaat geprobeerd te hebben.






3 reacties:

  1. Ik hou van Scentchips! En leuk idee om het in een theedoos op te bergen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze voor mijn moeder gekocht voor moederdag, zo lekker!
    Leuk ook dat idee van de theedoos!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety