Ciaté Hoopla

In de Bijenkorf was er laatst korting op verschillende Ciaté lakjes, waardoor ze in plaats van tien euro nu €2,50 kosten. Ik had nog nooit een lakje van Ciaté geprobeerd en de prijs hield me ook een beetje tegen, maar door deze korting kon ik het niet laten om er eentje mee te nemen.

Ik koos de kleur Hoopla, een schattige zacht roze kleur die ik perfect voor de lente vind. Normaal kies ik vaak voor rode nagellak, zoals deze van Essie. Maar sinds ik deze kleur meegenomen heb, ben ik helemaal gek op de licht roze kleur.

Op de foto hieronder draag ik drie laagjes, zodat de nagellak goed dekkend is. Wanneer je de lak iets dikker aanbrengt zijn twee laagjes genoeg. Het enige nadeel aan deze nagellak is, dat het niet heel lang blijft zitten. Na drie dagen begint de nagellak al iets minder mooi te worden. Misschien is het alleen bij deze kleur dat de nagellak redelijk snel lelijk wordt, maar ik denk niet dat ik snel nog een lakje van dit merk zal kopen, ondanks de leuke kleuren en schattige flesjes ;).




3 reacties:

  1. Veel te schattig kleurtje, volgens mij lijkt ie goed op A gallon of melon van catrice :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Ik wil graag nog een lakje die erop lijkt :)

      Verwijderen
  2. Superschattig kleurtje. Die nagelslak is heel fijn, van dat merk :))

    BeantwoordenVerwijderen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety