Honig Choco Whoopies.

Toen ik laatst bij de Action was, zag ik verschillende bakmixen waaronder deze mix om whoopies te maken. Ik had er al eens eerder van gehoord, maar had ze nog niet eerder gemaakt of gegeten dus leek het me leuk om deze mix eens uit te proberen!

Een whoopie is een soort macaron, maar in plaats van de eiwitschuimpjes zijn het cakejes met een vulling. Er zitten vier zakjes in deze mix: een zakje voor de cakejes, de vulling en de glazuur én er zit een zakje met decoratie strooisels bij. Je hoeft alleen zelf boter, een ei en melk toe te voegen.

Op de verpakking staat dat de inhoud voor 12 whoopies is, maar het fijne aan deze mix is dat er van alle zakjes genoeg in zit waardoor ik er 14 kon maken. Bij sommige kant en klare mixen kan ik vaak minder maken dan op de verpakking staat aangegeven, maar bij deze mix juist meer!

De uitleg op de verpakking is heel duidelijk en het maken van de whoopies ging dan ook veel makkelijker dan ik had verwacht. Ik had verwacht dat de cakejes wat droog zouden zijn, maar ze waren juist erg lekker! Wanneer ik deze mix weer eens tegenkom, dan neem ik hem zeker nog een keer mee.






0 reacties:

Een reactie plaatsen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety