Essie 'Dress to kilt'

Mijn eerste Essie lakje! Al een tijdje had ik mijn oog op een nagellakje van Essie, maar de prijs hield me toch altijd een beetje tegen. Totdat ik laatst een boek bestelde bij bol.com en besloot om ook een Essie lakje te bestellen, zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Omdat ik zeker wilde weten dat ik het lakje zou dragen en ik meestal rode nagellak draag, koos ik voor de kleur 'dress to kilt'.

Het is een mooie rode kleur die in één laagje al dekt, maar om de nagellak nog beter te laten zitten draag ik liever altijd twee laagjes. De nagellak is wat dunner dan ik gewend ben van andere merken, maar is heel makkelijk en precies aan te brengen. Op de foto hieronder draag ik twee laagjes.

Ik was altijd erg benieuwd naar de nagellak van Essie en ben er erg tevreden over! Vanwege de prijs denk ik niet dat ik de hele collectie nu zal kopen, maar het is wel leuk om van kleuren die je veel draagt eens een wat duurder merk te proberen. Dan weet je zeker dat je de nagellak op zal gebruiken en het niet zonde van het geld is ;).

0 reacties:

Een reactie plaatsen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety