Cactussen


Vroeger was ik nooit zo gek op cactussen, maar sinds ik afgelopen zomer bij de Ikea drie cactussen meenam vind ik ze juist heel leuk! In dit filmpje kun je zien dat ik ze toen in schattige theekopjes deed, als variatie op de teacup candles. Na een half jaar wilde ik weer eens wat anders en kocht een roze schaal en vrolijk gekleurde cactussen bij het tuincentrum. De cactussen zijn redelijk duur bij het tuincentrum, maar omdat ze zo lang mooi blijven vond ik het de prijs wel waard.

Voor drie euro kocht ik speciale cactus grond van Pokon, wat speciaal voor cactussen en vetplanten is gemaakt. Op de achterkant van de zak staat dat je de cactussen beter één keer in de zoveel tijd water kunt geven, dan iedere week een beetje. Op deze manier zullen de cactussen heel lang meegaan!



2 reacties:

  1. Zo'n leuk idee om een paar cacti in een grote pot bij elkaar te zetten, ziet er super leuk uit! Ga ik ook eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk die verschillende cactussen in een pot. Dit wilde ik vroeger altijd maken, maar van mijn mama mocht het nooit haha.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety