It's christmas time!


Een paar weken geleden liet ik mijn kamer zien in een room-tour, maar omdat ik twee weken geleden een nieuw bed kocht heb ik mijn kamer weer veranderd. Ik heb nu een tweepersoonsbed, maar door mijn kamer anders in te delen heb ik toch nog veel ruimte over. En gelukkig genoeg ruimte voor een kerstboom!

Ik heb gekozen voor gekleurde verlichting en rode kerstballen. De kerstballen zijn glanzend en mat en kocht ik bij de Action. De verlichting en andere versiering kocht ik ook allemaal bij de Action. De hanger op de foto hieronder kocht ik een paar jaar geleden in Disney World Parijs.


 Naast mijn kerstboompje heb ik ook een kerststolp gemaakt. De video kun je hier bekijken.



 De krans hieronder heb ik zelf gemaakt met scheermes schelpen die ik op het strand gevonden heb. Om de krans wat op te leuken heb ik de krans verder versierd met parels.





Staat jouw kerstboom ook al?

0 reacties:

Een reactie plaatsen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety