Filmpje | Mijn eerste room tour!



De laatste tijd heb ik wat nieuwe dingetjes voor in mijn kamer gekocht en het leek me leuk om die te laten zien in een room tour! Ongeveer een half jaar geleden mocht ik in de grotere kamer van mijn zus en kon ik mijn kamer helemaal opnieuw inrichten. In mijn vorige kamer had ik ongeveer hetzelfde, maar in deze grotere kamer komt alles veel mooier uit.

In mijn vorige kamer had ik de muren hetzelfde en ik vond het nog steeds zo een leuke combinatie, dat ik ook in deze kamer voor dezelfde muren gekozen heb. Twee muren hebben een houten behang print en de andere twee muren heb ik met blauwe muurverf geschilderd.

Door de muren krijgt mijn kamer een beetje een strandhuis thema en dat komt ook wel terug in de spulletjes in mijn kamer. Tijdens de zomervakantie vind ik het altijd leuk om iets voor mijn kamer te kopen als aandenken van de vakantie. Afgelopen zomer heb ik in Mallorca een houten surfplank voor boven mijn spiegel, een mok voor mijn make-up kwasten en een metalen slipper sieradenhouder meegenomen.

Het staat best vol in mijn kamer, maar door de witte meubels is het toch rustig en een perfecte plek om te ontspannen!

2 reacties:

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety