Nieuw | Primark


Ik had me voorgenomen om deze zomer meer aan mijn blog en youtube te doen, maar dat is helaas niet helemaal gelukt. Wel heb ik genoeg ideeën voor bijvoorbeeld leuke diy's voor de herfst die er alweer aankomt! Gisteren ben ik na een tijdje weer naar de Primark geweest en heb ik een paar kleine dingetjes gekocht. Ik nam een schattige kruik, make-up doekjes, parfum, nagellak en een spijkerbroek mee.

Kruik € 6,00
Make-up doekjes € 1,50
Nagellak set € 2,50
Eau de toilette 'Polka' € 7,00

0 reacties:

Een reactie plaatsen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety