Action nagellak remover pads

Toen ik deze zomer op vakantie ging wilde ik nagellak remover meenemen, maar had ik geen zin om een hele fles en watjes mee te nemen. Bij de Action kwam ik toen deze nagellak remover pads tegen en besloot ze mee te nemen.

De pads bevatten geen alcohol en laten een vettig laagje achter wanneer je ze gebruikt hebt, waardoor je nagels niet uitdrogen. Ik had verwacht dat de geur heel heftig zou zijn, maar dat valt reuze mee! Je zou deze pads dus zelfs in de trein kunnen gebruiken voor de momenten dat je vergeet je nagellak eraf te halen. Het doosje sluit goed, dus je hoeft niet bang te zijn dat je tas of koffer onder de remover komt te zitten.


Er zitten dertig pads in één doosje en een verpakking bevat twee van deze doosjes. De pads zijn goed doorweekt met remover en met één pad kan ik van beide handen mijn nagellak verwijderen. Voor een hele donkere of een glitter nagellak zul je wel wat meer pads nodig hebben.

Ik ben erg tevreden over de nagellak remover pads en zou ze voor deze prijs zeker opnieuw kopen!
De pads zijn er in de geuren apple, aloë vera en strawberry.

Action nagellak remover pads | € 0,95

1 reacties:

  1. Fijn he voor zo'n klein prijsje :) Ik heb ze ook gehad in de geur aloë vera !

    BeantwoordenVerwijderen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety