Xenos make-up opberg bakje

Al een paar keer liep ik langs deze make-up opbergbakjes bij de Xenox en twijfelde steeds of ik ze mee zou nemen. Mijn make-up had ik in een ladekast van de Ikea en dat werkte prima, maar ik vond het soms zonde dat het in een la weggestopt was. Om mijn make-up wat meer in het zicht te hebben, maar er ook voor te zorgen dat het er niet rommelig uitziet, heb ik twee opbergbakjes gekocht. In deze twee bakjes met ieder twee lades kan ik mijn meest gebruikte make-up kwijt en ziet het er toch netjes uit.

De bakjes zijn er in verschillende soorten en maten, maar ik vond deze maat het best passen op mijn ladekast. Ik heb twee bakjes op elkaar gestapeld en de lades zo veel mogelijk in volgorde van mijn make-up routine ingedeeld. Deze bakjes kosten €6,99 per stuk bij de Xenos.


2 reacties:

  1. handig he, ik heb ook van die leuke bakjes, wel wat anders :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety