Video | Tip DIY Teacup plant


Bedankt voor het kijken!



Het afgelopen jaar ben ik op meerdere blogs teacup candles tegen gekomen, maar je kunt je theekopjes ook gebruiken om plantjes in te planten! Bij de Ikea kocht ik drie cactussen voor €5,- die ik vervolgens in theekopjes geplant heb. Naast de foto's hieronder heb ik ook een korte video gefilmd die je hierboven kunt bekijken.




Benodigdheden
- Cactussen of andere kleine (vet)plantjes
- Theekopjes
- Potgrond
- Tissue

Om de cactussen te planten heb ik normale potgrond gebruikt, maar in het tuincentrum is ook aarde speciaal voor cactussen te vinden. Om de theekopjes verder te vullen met aarde kun je ook een lepeltje gebruiken, waardoor je je minder snel kan prikken aan de cactus. Verder is het precies hetzelfde als het planten in een normale bloempot!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety