Filmpje | DIY Herfst/Winterkrans.


In dit filmpje laat ik zien hoe ik een herfst / winterkrans gemaakt heb.
Bedankt voor het kijken!

Benodigdheden
- Een krans (Action).
- Herfst of winterdecoraties (Xenos en Action).
De dennenappels, eikeltjes en herfstblaadjes heb ik in het bos gevonden. Een paar dennenappels heb ik zilver gespoten met verf uit een spuitbus.
- Lint.
- Een lijmpistool.
- IJzerdraad (Action).
- Een schaar.

De hoedjes van de eikeltjes die ik in het bos gevonden heb lieten helaas best snel los, dus heb ik deze eerst vast gelijmd met een lijmpistool. Om het mos op de krans vast te zetten heb ik dit eerst vastgelijmd met een lijmpistool. Van het ijzerdraad heb ik toen een klein stukje afgeknipt (5 cm) en deze in een u-vorm gebogen, hiermee heb ik de randjes van het mos vastgezet.

Toen het most goed vast zat heb ik de decoraties op de krans geplakt. Ik heb dit zo random mogelijk geprobeerd te doen, want dat geeft eigenlijk het leukste resultaat! Toen ik tevreden was met het resultaat heb ik met een groot lint een strik gemaakt om de krans op te hangen.

Ik denk dat ik er ongeveer een uurtje over heb gedaan om deze krans te maken. En in totaal kostte de krans iets meer dan vijf euro.



2 reacties:

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety