Filmpje | DIY Herfstdecoraties.


In dit filmpje laat ik een paar ideetjes zien voor DIY herfst decoraties!
Bedankt voor het kijken!
Benodigdheden
- Schaal of plateu
- Herfstdecoraties (Xenos en Action)
- Een kaars (Uilenkaars van Blokker)
 
Deze tip heb ik al een keer hier op mijn blog laten zien, maar ik wilde het graag nog eens in een video doen.
Benodigdheden
- Potpourri
- Houten plateau
- Twee kaarsen
- Twee kaneelstokjes
- Lint of touw
 
Met het lint heb ik de kaneelstokjes om de kaarsen heen gebonden en deze daarna op het plateau gezet. De potpourri heb ik om de kaarsen heen gedaan wat ervoor zorgt dat mijn kamer heerlijk ruikt!
Benodigdheden
- Een kandelaar
- Een kaars
- Kaneelstokje
- Lint of touw
 
Net als bij nummer twee heb ik het lint gebruikt om een kaneelstokje om de kaars vast te maken en daarna heb ik de kaarsen op een simpele kandelaar gezet. Op deze manier is het toch nét iets leuker dan een gewone kaars.
Benodigdheden
- Kartonnen (of houten) letters
- Kunst herfstbladeren (Xenos)
- Lijmpistool of alleslijm.
 
Met een lijmpistool heb ik de kunst bladeren op de letters gelijmd. In plaats van kunstbladen kun je ook buiten mooie bladeren zoeken en deze tussen een dik boek drogen. Het lijmen gaat wel lastiger omdat de bladeren snel kapot kunnen gaan, vandaar dat ik kunst bladeren gebruikt heb. De bladeren heb ik zo gelijmd, dat de vorm van de letters nog goed te zien is.
Benodigdheden
- Glazen windlicht (Blokker)
- Potpourri
- Kaars

Het idee is eigenlijk hetzelfde als bij nummer twee, alleen heb ik in plaats van een houten plateau een glazen windlicht gebruikt die ik een tijdje terug bij de Blokker kocht.

3 reacties:

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en ideeën achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety