Filmpje | Sieraden opbergtips.


Ik vertelde eerder dat ik meer youtube filmpjes wilde maken en ook waar ik voor de camera zit, maar omdat ik verkouden ben ging dat helaas niet. Wel heb ik een filmpje opgenomen waar ik drie tips laat zien om sieraden op te bergen.


 Bekijk in HD. Bedankt voor het kijken!

Tip 1 : Gebruik een etagiere om sieraden en haaraccessoires op te leggen.
 Etagiere van Intratuin.

Tip 2 :  Gebruik smalle vaasjes om armbanden en horloges omheen te doen.
Om het iets gezelliger te maken heb ik echte zonnebloemen in de vaasjes gedaan.
 Vaasjes van Ranzijn.

Tip 3 : Hang kettingen aan een leuke kapstok. 
Naast de kettingen heb ik een zeepkettinkje en een houten hart aan de kapstok gehangen.

 Kapstok van Action.

Naast sieraden kun je natuurlijk ook haaraccessoires met deze tips opbergen!

Hoe berg jij je sieraden op?

1 reacties:

  1. Handig! Ik heb ze eigenlijk overal liggen, want het zijn er zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety