Tip | Mobiel oplader Action.

Ik reis iedere dag totaal drie uur met de trein en vind het altijd erg vervelend als mijn mobiel leeg is. Je bent niet bereikbaar voor wanneer er iets gebeurd en je mobiel helpt natuurlijk ook wel tegen de verveling in de trein. En je kunt de leukste dingen op je telefoon zetten, maar echt goed voor je batterij is dat ook niet echt. Bij de Action kwam ik deze mobiele oplader waarmee je onderweg je mobiel op kan laden.



De lader is er in het wit en het zwart en komt met een kabeltje waarmee je hem via je laptop op kunt laden. Je sluit hem aan op je computer en de lader laadt zichzelf op, wanneer je op de ronde knop drukt gaan er lampjes branden waardoor je kunt zien of de lader vol is. De lader van mijn mobiel heeft een usb kabeltje en een blokje die je in het stopcontact doet. Dus wanneer ik niet achter mijn laptop zit gebruik ik dit blokje om de lader mee op te laden. Als de lader vol is gooi je hem in je tas, wanneer je telefoon leeg is sluit je hem aan op je telefoon en je telefoon wordt opgeladen.  

» In de Action winkel waar ik was lag de lader niet in de winkel zelf, maar bij de informatiebalie.

 5600 mAh , 5V

De oplader is voor €15,- te koop bij de Action.

1 reacties:

  1. Wat is dit een handige zeg! Zoiets lijkt me echt super als je in de trein zit en je batterij is bijna leeg.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Welkom op mijn blog! Ik ben Melissa, 21 jaar en schrijf hier over alles wat ik leuk vind: DIY, recepten, een klein beetje beauty en nog veel meer. Laat vooral tips en idee├źn achter in de reacties of via het e-mail adres op de contact pagina.

Mywondergarden
BlogSociety